Carpinterio-Fresno

12 oktober 2018 - Fresno, California, Verenigde Staten

Vanmorgen afscheid genomen van Rie, Jan, Barry, Kasia, Hans en Esther. We hebben het onwijs gezellig gehad bij de familie, gisteren een rondleiding gehad in het bedrijf van Barry en koffie gedronken bij Hans en Esther, boodschappen gedaan met Rie en natuurlijk samen de plaatselijke wolwinkel binnengestapt.

's Avonds met z'n allen aan de BBQ, Rie had heerlijk gekookt daarbij, kortom we zijn enorm verwend.

Een geweldig mooie route vandaag, door een natuurpark Los Padres. Nu in Fresno, een stuk op weg naar de Nationale Parken  die we morgen op weg naar Las Vegas gaan tegenkomen maar daarover morgen meer. Vanmiddag  Chinees gegeten en zojuist ons broodje genuttigd. Nu een kopje koffie maken en lekker niksen. Hier is het nu 19.30 uur vrijdagavond en bij jullie 4.30 uur zaterdagmorgen. Ik blijf dat een raar idee vinden

1. Sjors & Léon:
    13 oktober 2018
    Leuk dat jullie het zo gezellig heb gehad daar :) Ben benieuwd wat we gaan lezen en zien van de nationale parken :) xx
  2. Tiny:
    13 oktober 2018
    Fijn dat het zo gezellig was bij Jan en Rie. Al weer een flink aantal jaren geleden dat wij er zijn geweest, toen nog in het huis waar Hans nu woont. Veel plezier in de nationale parken, zo mooi! Geniet ervan!
  3. Hans Rook:
    13 oktober 2018
    Gelukkig Corry, Portugal ligt weer een uur korter bij jullie.
    Jullie komen nu in een bijzonder mooi gebied.
  4. Karst en ineke:
    13 oktober 2018
    Geweldige route......door de Nationale Parken, en dan vanuit de rust.......het bruisende Las Vegas...... wat een contrast!🤭

Nog nieuwe dingen ontdekt in de plaatselijke wolwinkel?
  5. Joost en Klazien:
    13 oktober 2018
    Wat leuk om op deze manier met jullie te mogen meegenieten!
  6. RobCor:
    13 oktober 2018
    Sjors&Leon, nog heel even nieuwsgirig blijven hoor| Tiny&Ed, Wat let je om even naar Amerika te gaan (lol)😘| Ineke, Wij verheugen ons erop om daar doorheen te gaan rezen, en de wolwinkel..... teveel om op te noemen maar ik heb me ingehouden| Klazien@Joost, wij vinden het gartstikke gezellig dat jullie met ons mee reizen😘
  7. Sigrid Boonstra:
    13 oktober 2018
    Hier is het nu 19.30uur. Wat fijn dat het zo gezellig was. Veel plezier onderweg naar Las Vegas.
  8. Barry Brand:
    14 oktober 2018
    Het was gezellig on jullie over te hebben in Carpinteria, leuke oude verhalen over de Beemster buurt. Veel plezier met jullie trip in the USA
  9. RobCor:
    14 oktober 2018
    Sigrid, hier nu 20.30 uur en ook de 13e😂 juliie slapen nu nog, bij jullie 5.30 en zondag|
    Barry, ook wij vonden het heel erg gezellig met jullie erg genoten van alles wat jij ons hebt laten zien. Inmiddels door Yosemite heen gereden