Greenwood-Natchez

29 oktober 2018 - Natchez, Mississippi, Verenigde Staten

Een rustige reisdag, althans dat dacht ik😅 voorbij Greenville zag ik de Mississipi, dacht ik, dus afslaan daar heen. Bleek het het Washington lake te zijn, de betere buurt daar. Goed de weg waar we weer heen moesten in de gaten gehouden, aan de linkerkant. Je voelt het al aankomen he, nog een stukje langs het meer, was wel geweldig mooi hoor, bomen die in het water groeien, even opgezocht, Swamps zo'n mooi gezicht zeg. Maar goed nog een stukje verder gereden en oepsss geen afslag meer, en teruggaan? Nee dat wilden we niet. Je komt tenslotte altijd ergens uit en we waren vroeg. Linksaf, niet de meest voor de hand liggende kant voor Rob hij gaat nl altijd rechts als we het even niet weten😅. De route bleef mooi, de weg smaller en zwarte gravel. Veel dode dieren langs de kant, ook een gordeldier. Dom dat die beesten oversteken als er een auto aankomt. Op een gegeven moment toch maar Miep aan, uhhhh geen bereik mmmmmm ohhh daar staat iemand, dus Rob er op af en we waren niet eens fout gereden alleen een beetje afgedwaald😂. Dus gewoon rechtdoor en daar was onze route weer. Toen wist ik een afslag die ingetekend was, er stond wel 'road closed' maar dat geld niet voor ons toch?? Wij die weg rijden prachtig door het bos, hert gezien en zwarte gieren en nog een grote  Bruine Hokko Crax Rubra, geen foto van kunnen maken, hij vluchtte het bos in. En ja hoor weg afgesloten, 3 kwartier verder😂. Goed bezig vandaag. Maar......... we vonden ons hotel in Natchez in 1 keer, wel mer hulp van Miep maar toch..... lekker op een bank in de zon naar de rivier de Mississippi gekeken, naar de bedrijvigheid van de boten erg fijn. En uiteraard lekker gegeten met zicht op de rivier, vandaag  quesadilla, heerlijk.

1. Es:
    Prachtig!
  2. Karst en ineke:
    30 oktober 2018
    Spannend verhaal..................met een heerlijk einde😁
    Heerlijk die korte broek en T shirts....hier nu 0 graden op de meter, donker weer en veel regen🌧
  3. Sigrid Boonstra:
    30 oktober 2018
    Zeker spannend verhaal...maar zo als je al schreef ,eind goed, al goed. Wat mooi, die grote boom in het water.
  4. Pieter en monique:
    Prachtig
  5. Iris en Herman:
    30 oktober 2018
    Dus dat is weer echt de manier van reizen zo als jullie (lees Rob) zo graag doen, dat deed hij in Turkije ook al. Zo te zien genieten jullie er extra veel van.
    Kunnen we nog meer sensatie verwachten? We hopen van wel want we genieten er enorm van. Laten we over het eten maar zwijgen! !!!
  6. Henk en Klazien:
    30 oktober 2018
    Veel avontuur en natuur , geweldig , en geniet er nog maar veel van.
    By the way , Bruine Hokko Crax Rubra , wie z`n schoonmoeder is dat ??????
    Wij horen het nog wel.
    Groetjes Klazien en Henk
  7. Hans Rook:
    30 oktober 2018
    "Wie verre reizen doet, kan veel verhalen!" Ik weet niet wie het schreef maar hij/zij heeft wel gelijk. Tsjonge wat zien jullie veel en wat maken jullie veel mee. Zo te horen werkt het weer ook mee. Dat is hier wel anders. Het is hier volledig herfst. 12 gr. harde noorden wind en zo nu en dan regen. En dat voor de Algarve. Luitjes geniet er van.