Pahrump-Hooverdam en Las Vegas

15 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Wat een enerverende, vermoeiende waanzinnig mooie dag. Al vroeg in Las Vegas en daar hebben we toch maar besloten om eerst de Hooverdam te bezieken,want om 11 uur is onze kamer nog niet schoon. Via Henderson kwamen we aan bij Lake Mead waar ook de Hooverdam is. Mijn hemel wat een toerisme daar. Enkele foto's geschoten en snel weer weg. Rustig aan naar onze kamer in het Treasure Iske hotel. In de rij staan voor inchecken en ja de kamer is klaar, 13.00 uur, gauw kijken wat ik gisteravond via Triviator had geboekt. Pracht kamer op 11 hoog dus mooi uitkijken op de Strip, waar we "even" gingen wandelen. Uit Rob z'n verhalen 20 jaar geleden,  had ik opgmaakt dat de weg uit een lopende band bestond dus ok verheugde me op de wandeling. Nou ik denk dat jullie mij niet meer herkennen hoor, 3 cm gekrompen door het vele wanndelen ongeveer 3 uur. Met tintelende, bibberende benen ben ik op bed geploft en is Rob de koffers uit de auto gaan galen. 😂 die kwam ongeveer een uur later terug, kon hij de auto niet meer terugvinden, helemaal vergeten om het etagenummer op te schrijven, en d parkeergarage bestaat uit 7 verdiepingen. 'S avonds gegeten bij de buren het Mirage hotel en daarna weer dapper een half uur verder nasr het Bellagiofontein schitterend. Toen weer terug waar we bij Mirage een mensenmassa zagen bij de watervallen. Ook daar muziek......en zie de video voor ale het overweldigende geluid. Nu uitrusten van een prachtige dag, waar ik regelmatig in mijn arm moest knijpen of het wel echt was.

1. Sjors & Léon:
    16 oktober 2018
    Whahahaha...wat een aktie. Dat zal vast geen tweede keer gebeuren :)
    Mooie foto's weer...en ik snap dat je 'voldaan' moe bent. xx
  2. Es:
    16 oktober 2018
    Oeps! Vermoeiend voor je. Kun je alle indrukken een beetje aan? Ziet er gaaf uit hoor! Superleuk weer om te zien allemaal! Keep on posting!
  3. Hans Rook:
    16 oktober 2018
    Dan zijn de uitstapjes met de "Turkengroep" hier in Nederland maar theekransjes!
    Wat hebben ze daar veel spectaculaire bezienswaardigheden.
    Niet berooid uit Las Vegas terugkomen hoor.
  4. Sigrid Boonstra:
    16 oktober 2018
    Wauw.....meer woorden heb ik niet.
  5. Joost en Klazien:
    16 oktober 2018
    Wat een prachtfoto's en wat een geweldige ervaringen!
  6. Henk en Klazien:
    Hallo Rob en Corrie,
    Wij hebben ook de Hooverdam gezien en in Las Vegas de Strip.
    Op een avond ook het waterorgel voor dat hotel met muziek en zang van een zangeres die het Amerikaanse volkslied zong , heel indrukwekkend.
    De muziek er voor had ik met de recorder opgenomen, de spullen opgeruimd en toen kwam dat volkslied,jammer te vroeg gestopt
  7. RobCor:
    16 oktober 2018
    Sjors&Leon, wat zijn we slim he| Es&&, klopt ik wilde geen stap meer verzetten gisteren, maar nu loop ik weer uhhh gewoon| Hans, dat is idd peanuts vergeleken dit, wat een lengte de Strip, gelukkig geen heuvels wel trappen, want veel roltrappen waren out of service, en... de vakantie terug verdient, we hebben nl niet gegokt😂| Sigrid&Rep, hoeft ook niet hoor, hebben wij ook niet| Klazien&Joost, dank je, en dit nemen ze ons niet meer af
  8. RobCor:
    16 oktober 2018
    Klazien&Henk, het is tot nu toe elke dag genieten.mwaanzinnig mooi hotel, en dat fontein en dat vuurwerk bij Mirage was waanzinnig