Orlando-Middenbeemster

11 november 2018 - Middenbeemster, Nederland

Daar zijn we weer om onze laatste vakantie dagen met jullie te delen. De dagen in Orlando hebben ons goed gedaan, lekker bij en in het zwembad gelegen bij een heerlijke temperatuur, geen uitstapjes meer gemaakt. We hebben een onwijs gave tijd gehad in Amerika. Het was een beetje dubbel aan de ene kant relaxed maar ook vermoeiend, dat merk je aan het einde van de reis pas. Dat is ook de reden geweest dat we geen pretpark meer hebben bezocht. Ongelofelijk vriendelijke mensen gesproken, dit was voor mij een droomreis.

De terugreis was een heel lange, in totaal 18.5 uur onderweg, waarvan 13.00 uur gevlogen weinig kunnen slapen in het vliegtuig, zak je net weg begint de gezagvoerder weer dat je je  seatbells vast moet maken🙈. We hebben in het totaal 6989 Miles afgelegd de afgelopen 5 weken en hadden een perfecte reisauto. Maar het is heerlijk weer thuis te zijn. Thuisgekomen ontdekte Rob dat hij zijn mobiel in Orlando heeft laten liggen achter in de kluis, niet zo slim, maar als dat nou het ergste is? Dus die is even niet bereikbaar,

Wij willen nogmaals iedereen hartelijk bedanken voor de spontane reacties hier,  en enkelen per mail, zoals jullie schreven 's morgens reisverslag lezen, was het voor ons 's morgens reacties lezen.

Dit is echt het laatste verslag😘☺️

1. Sjors & Léon:
    11 november 2018
    Oooohhhh…. niet zo handig, je hebt net een nieuwe batterij :) Laat je hem opsturen?
    Jammer, maar aan alles komt een einde. Mooi om te lezen dat je echt een droomreis hebt gemaakt.
    xx
  2. Es:
    11 november 2018
    Dat wordt dus toch een iPhone 😘😘
  3. Sigrid Boonstra:
    11 november 2018
    Welkom thuis.....dat geloof ik graag, een reis om nooit te vergeten.
    Rob.....dom,dom dom🤣
  4. Iris en Herman:
    11 november 2018
    We zijn blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen.Het is met recht een reis om nooit te vergeten, en blijf van deze droomreis nog lang na genieten.
  5. Karst en ineke:
    11 november 2018
    Wat hebben jullie veel gezien, heerlijk om op terug te kijken...... en Ja, ook heerlijk weer veilig thuis na zo’n lange reis.
    Rob, hoe kon je dat nou vergeten.... dat heerlijke kleine toestelletje, ik mis hem af en toe nog😢paste in iedere zak👍 voor morgen wensen we jullie een rustige verjaardag, lekker even bijkomen van de lange terugreis en het tijdsverschil🎈🎈🎈🍮🍰😘
  6. Rene en Monique:
    12 november 2018
    Jammer dat we nu geen verhalen meer kunnen lezen en geen foto's meer kunnen bekijken. Hopelijk komt de telefoon van Rob boven water. Fijne verjaardag en misschien krijg je weer een vakantie voor je verjaardag? (hint voor Rob...)
  7. Tiny:
    12 november 2018
    Welkom thuis! Ook weer fijn om in je eigen huisje te komen, in je eigen bedje te slapen en je familie en vrienden weer te zien. Een prachtige reis gehad en vast veel te vertellen. Je verslagen te lezen en de vele foto's te bekijken was heel erg leuk. Bedankt daarvoor. We zien en spreken elkaar snel! Dikke verjaardagskus, ook van Ed.