Lake City-Vilano Beach

6 november 2018 - Villano Beach, Verenigde Staten

Wat een vakantie dagritje vandaag, prachtige rit door bos omgeving, even en kijke genomen bij Olustee Battlefield, waar tijdens de Burgeroorlog in 1864 de omvangrijkste veldslag van Florida is  geweest. Verder gereden op de doodstille weg tot Mc Clanney, waar de weg werd afgezet door div. wagens van groot wegverkeer, daar kwam toch een giga grote vrachtwagen met iets van een elektriciteit centrale op de aanhanger. Wij zaten dat wat aan te kijken, en vonden dat we maar snel voor die wagen moesten komen, dus via het tankstation naast ons, de weg overgestoken en verderop de weg weer op gegaan. Verder weer rustig op de weg naar Fernandina Beach   Dus op naar de volgende bezienswaardigheid, dat werd Amelia Island daar is nog veel te zien van het grijze verleden, vervolgens door naar Fort Clinch bezoeken en door een prachtig park kwamen we daar aan, maar op een paar kanonnen na was er niet zoveel te zien, dus de auto weer in om richting St.Augustine te gaan, van rust op de weg was geen sprake meer hoor, alle auto's die we niet op voorgaande wegen zagen hebben zich op deze kustweg verzameld😉  in St.Augustine is ook een Fort maar zover zijn we niet gekomen, Rob zag een mooie Lodge en daar zitten we nu in een prachtige kamer met zicht op zee. Heerlijk vroeg waren we er dus konden we heerlijk van de rust genieten. Even live met de kinderen gefacetimed en gevideoappt wat heerlijk deze technieken, konden we het thuisfront even laten zien hoe mooi het hier was. Sorry lieve lezers........jullie moeten het met een enkele foto doen😘                     PS vandaag een heerlijk warme zonnige dag 88* Fahrenheit dus 31* Celcius

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Es:
    7 november 2018
    Wat zien jullie veel! Prachtig!
  2. Sjors & Léon:
    7 november 2018
    Met mn zussie eens :) xx
  3. Tiny:
    7 november 2018
    Wat een prachtige foto,s en wat een mooie reis. Wel een belevenis om nooit te vergeten! Het einde is in zicht, geniet nog maar !
  4. Rene en Monique:
    7 november 2018
    Een vakantie om nooit te vergeten, mooi verjaardagscadeau.
  5. Thea en Jan:
    7 november 2018
    Nu jullie prachtige reis er bijna opzit, willen we jullie bedanken voor alle leuke verhalen en vooral prachtige foto's. 's morgens was het eerste jullie mails bekijken zoals je de ochtend krant leest. We hebben door de verhalen een beetje van jullie reis mee beleefd, dus zijn we toch nog naar Amerika geweest. Dank jullie wel en straks een goede reis terug .
    😘 voor Corrie en 👊 voor Rob
  6. Iris en Herman:
    7 november 2018
    Wat weer een prachtige reisreportage, met leuke en spannende avonturen, met ommetje om een super vrachtwagen te omzeilen. Blijf genieten zo lang het kan.
  7. RobCor:
    8 november 2018
    Fressa, het hoofd is nu ook vol hoor| Sjors&Leon, eindelijk eens met zussie?😂😂 maar het is echt geweldig, dat zag je in de live beelden|Tiny&Ed, het is idd een reis om nooit weer te vergeten,| Monique &Rene, echt een geweldig cadeau hoor, en hgelukkig genieten we er beiden van,| Thea&Jan, wat een lieve woorden en blij dat we jullie op deze manier het Amerikaanse nieuws konden bezorgen, bedankt en tot later😘,| Iris&Herman, dank jullie voor de lieve woorden en ja we blijven genieten😘😘😘
  8. Barry Brand:
    11 november 2018
    Hallo Corrie en Rob, Het is hier 6.30 ik wilde je even bellen maar je phone is uit.Ik wilde even met jullie babbelen maar het lukte niet zal over 5min nog eens proberen
  9. RobCor:
    11 november 2018
    Hoi Barry, wat een echvogel ben jj toch, wil je gezellig babbelen nemen ze geen foon op🤪. Wij ziten nu weer thuis in de Beemster, uit te puffen van onze vakantie. Dus je "mag ons thuis bellen" nr volgd.Groetjes aan Kasia😘 en knuffel aan de kids👨‍👩‍👧‍👦