Tallahassee-Lake City

5 november 2018 - Lake City, Florida, Verenigde Staten

Lekker laat opgestaan, vandaag een "vakantiereisje",maar een korte heel mooie en rustige rit. Geen narigheid onderweg, niet verdwaald, geen auto zoekgeraakt😅 dus vreselijk saai. Wel weer katoenplantages, en graanvelden onderweg, en prachtige oude woningen van vroegere eigenaren van katoenplatages gezien. Alleen maar kleine wegen gereden, richting Georgia onze zoveelste staat, aan het eind ga ik de staten wel optellen. In Georgia een prachtig natuurpark bezocht, we werden welkom geheten door een hert die ons daar opwachtte. Iets verder waren zwarte gieren bezig met hun lunch. En iets verder hield de weg op en zijn we naar het bezoekerscentrum gelopen, betaald voor onze aanwezigheid en even op het watertje gekeken daar, en Sjors......... mijn email naar Alie is aangekomen, kijk maar eens goed naar de foto's. Tijdens onze trail  door het Swamp bos zagen we nog een eekhoorntje slapen op een tak. En verder geen wild gezien. Terug werden we uitgezwaaid door 3 hertjes en konden we op zoek gaan naar een overnachting, het was inmiddels 15.30 uur en over een uur gaat het schemeren. Motel gevonden in Lake City, dit keer weer een DaysInn.

Straks lekker met de benen omhoog, biertje erbij en genieten van wat we vandaag hebben meegemaakt.

1. Karst en ineke:
    6 november 2018
    Heerlijk even zo’n rustige dag, en wandelen in de mooie natuur......mooie foto’s!
  2. Jan en Rie:
    6 november 2018
    Jullie hebben weer een Mooie dag gehad veel meer water dan bij ons Veel plezier verder en we blijven jullie volgen
  3. Es:
    Gaaf!!!
  4. Sjors & Léon:
    6 november 2018
    Heel mooi, en eindelijk heeft Ali de email gelezen :))
    xx
  5. Joost en Klazien:
    6 november 2018
    Wat een prachtige foto's Rob en Corrie. Echt genieten!
  6. Sigrid Boonstra:
    Kijk je uit Rob!!!
  7. Iris en Herman:
    6 november 2018
    Wat lief he die herjes en heerlijk om ook eens lekker te kunnen relaxen, wat zullen we die mooie verhalen en foto's. missen als de reis voorbij is. Maar niet getreurd, we zien jullie al gauw met een grote baal fotos en verhalen t.z.t. In L oenen. H & I .
  8. RobCor:
    8 november 2018
    Ineke&Karst, was ook heerlijk hoor en dank je|Rie&Jan, de ene mooie dag na de andere, en fijn dat jullie ons blijven volgen|Fressa, echt gaaf he|Sjors&Leon,ik heb het met hoofdletters getyped😅| Klazien&Joost, fijn dat jullie het leuk vinden,| Sigrid&Rep, hij deed heeeeel voorzichtig hoor en Rob had z'n snelle gympen aan😉|Iris&Herman, die hertjes blijven leuk, vind ik ook. En eigenlijk hebben wij niets meer over de reis te vertellen als we elkaar zien, jullie hebben. Alles al gelezen😂