West Memphis- Mempihis

25 oktober 2018 - Memphis, Mississippi, Verenigde Staten

Sjongejonge wat een reisdag vandaag, vanuit ons hotel de Interstate opgegaan en over de Mississippi gereden. Daar de afslag genomen naar de Mississippi gereden om er snel een foto van te maken, want lieve lezers wat een prutweer hier, de boulevard was afgesloten ivm hoog water. Daarna naar het  Centrum gereden en een ontbijtje genuttigd en even rond gewandeld wat niet leuk is in de regen. Dus maar richting Graceland gegaan. Vrij snel gevonden, maar ik wilde niet meer door de regen lopen (zwak he) dus ter plekke een hotel gezocht en booking.Com heeft me geweldig geholpen, hotel naast Graceland en konden er gelijk terecht, 12.00 uur heerlijk. Dus nu een echte rustdag, ons eerstvolgende hotel is in Clarksdale op 27 oktober. Misschien blijven we hier nog een nacht. Morgen naar Graceland en nu lekker niksen

1. Sigrid Boonstra:
    25 oktober 2018
    Wat jammer van het weer bij jullie. Wel leuk om Graveland te bezoeken. Veel kijkplezier
  2. Es:
    25 oktober 2018
    Leuk leuk leu!
  3. Sjors & Léon:
    Jullie hebben gelijk :))
    Geniet vandaag van Graceland!
    xx
  4. Thea en Jan:
    Goede tijden😎 slechte tijden 😭
  5. Iris en Herman:
    26 oktober 2018
    Dankzij de regen kan je nu eindelijk rustig van je ontbijtje genieten. Dat is ook wat waard. Op naar de volgende bezienswaardigheid, hopelijk met beter weer.
  6. Karst en ineke:
    26 oktober 2018
    Jullie regen☔️ wij ook regen en kouder, doet gelijk zo somber aan🌧
    Hoop voor jullie morgen uitgerust verder hopelijk droog met een zonnetje☀️
  7. Jan en Rie:
    27 oktober 2018
    Genieten van alle leuke dingen die je ziet en beeter weer