Amsterdam, Houston, San Francisco

7 oktober 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Wat een reis vandaag zeg, om 5 uur op ik wilde me niet verslapen dit keer en om half 7 stonden Esther en Sammy voor de deur. Lekker op tijd. De schipholtunnel was gelukkig niet afgesloten, wij dachten dat gelezen te hebben.

Samen met De kinderen nog een bakkie koffie gedronken nadat de koffers waren afgegeven. En toen door de security., en ja haak en breiwerk mochten gewoon mee. Leon nog even gedag gezegd en toen wachten op de boarding. Redelijk op tijd mochten we omhoog.

Rustige vlucht tot vlak voor het  Amerikaanse vasteland turbulentie en een luchtzak(je). Op tijd in Houston en daar duurde alles toch lang, zo lang dat we onze vlucht mistte. Maar gelukkig ging er 2.5 uur later nog een, niet leuk maar het zij zo. En toen hadden we toch turbulentie als ik een ei was was ik geklutst. Ik tik dit in het laatste uur in het vliegtuig zodat ik het morgen kan plaatsen. Sammy dan zal ik jou ook toevoegen in de mailinglijst. Hoe het in San Francisco gaat schrijf ik later

Nu is later, plaatselijke tijd 22.10 zondag

We zitten in onze hotelkamer te luisteren naar de buitengeluiden, glas water erbij en redelijk moe.

Een heel heftige vlucht met onwijs veel turbulentie, zelfs gegil in het vliegtuig. Maar gelukkig goed aangekomen, en met een taxi naar het hotel gebracht.

1. Sjors & Léon:
    8 oktober 2018
    Pfftt….wat een reis. Duik lekker jullie bed in en...Welterusten! xx
  2. Monique:
    8 oktober 2018
    Goedemorgen, lekker geslapen en een beetje bijgekomen van de reis?
  3. Sigrid Boonstra:
    8 oktober 2018
    Gelukkig ben je geen ei.....stel je toch eens voor...wat een rotzooi.
    Ben wel heel blij te lezen dat jullie ondanks de slechte vlucht goed zijn aangekomen. Nou, een rustige en leuke reis verder. Knuffel
  4. Thea en Jan:
    8 oktober 2018
    Ach een onverharde weg in Portugal hobbelt in een auto net zo erg moet je maar denken. Nu begint de reis pas echt
    Groetjes Jan en Thea
  5. Iris en Herman:
    8 oktober 2018
    Na vermoeienissen komt heel veel plezier. Groetjes,
    Iris en Herman.
  6. Henk en Klazien:
    Hallo Rob en Corrie,

Onze reis in 2009 met de ANWB verliep heel wat rustiger.
    Het leed is geleden en nu genieten.
    groeten , Klazien en Henk
  7. RobCor:
    Sjors&Leon,
    Heerlijk geslapen beetje vroeg wakker
    Monique?? Westdorp Pik???
    Zie hierboven, net onder de heerlijke douche gestapt en straks ontbijten
    Sigrid@Rep
    Alles heel gebleven, ook het lijf😂
    Thea&Jan,,
    Toch Jan......was dit anders, op de weg zak je niet zo naar beneden, het leek op een kermisattraktie
    Iris&Herman,
    Zelfs de reis was ondanks alles gezellig, maar idd gaat nu he5 plezier komen
    Klazien&Henk,
    Niet iedereen kan zo'n hobbelvlucht krijgen hoorm dat hadden ze ons toebedeeld. Nog 1 dag en nacht San Francisco en dan......
  8. Tiny:
    9 oktober 2018
    Beetje laat met mijn reactie, maar mijn internet en telefoon lag er uit. Gelukkig is nu alles opgelost.
    Leuk dat je weer een blog bij houdt, altijd fijn om te lezen hoe jullie je vermaken. Geniet van jullie reis, heel veel plezier!
  9. RobCor:
    9 oktober 2018
    Wat vervelend Tiny, ik had je al gemist hier :) maar gelukkig heb je het gevonden en kan je ons volgen,