Hop-on hop-off

8 oktober 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

vent

Vandaag een siteseeing San Francisco gedaan met de hop-on hop-off bus. Prachtig weer, en lekker boven gezeten zon en wind om je hoofd. De tocht duurde zeker 3 uur en we hebben eerst  de volledige tocht gedaan om alles een beetje in je op te nemen. Alle hoogtepunten zaten er in. Golden Gate Bridge, van afstand Alcatraz, Fisherman's Wharf, China town en ach zoveel meer. Daarna een deel can het rondje gedaan en uitgestapt bij Fisheeman's Wharf om daar te gaan eten. Nog wat rondgewandeld, het was erg druk, Columbus day, gekeken bij straatartieten en grappig om te zien hoe de Amerikanen daarin meedoen.Daarna weer opgehopt om naar ons hotel te gaan. Nog een 10 minuten lopen wat hier ,voor mij, niet meevalt met al dat klimmen. In het hotel aangekomen de route voor morgen opgeschreven. En morgen ook de auto halen.

1. Ineke Rauwerda:
    9 oktober 2018
    Wat klinkt dat goed na zo.n vermoeiende reis.
  2. Sjors & Léon:
    Heerlijk om te lezen en zien, en er is maar 1 woord voor....GENIET!! xx
  3. Es:
    Leuk leuk leuk!
  4. Sigrid Boonstra:
    9 oktober 2018
    Geweldig ,toch die Golden Gate Bridge gezien zonder mist. Bofferts. Op naar het volgende traject. Corrie, leuk dat je toch verslag doet. ♡
  5. Joost en Klazien:
    9 oktober 2018
    Wat leuk om jullie belevenissen te lezen! Geniet er lekker van Lieverds.
  6. Rene en Monique:
    9 oktober 2018
    Wat zijn jullie al actief na zo'n lange reis. Mooie foto's, hopelijk heb je lekker geslapen en vandaag weer een dag genietem
  7. Iris en Herman:
    9 oktober 2018
    Leuk het wekt bij ons herrinneringen op, we hebben de zelfde dingen bezocht te lang geleden.
  8. RobCor:
    9 oktober 2018
    Ineke, het is hier heerlijk en vermoeid? Ja maar vroeg op
    Sjors&Leon, genieten doen we zeker
    Esther&Frank€Sammy, nog veel leuker
    Sigris&Rep,
    Je weet het toch Sigrid?? Ieder krijgt wat ie toekomt;)
    Klazien & Joost,wij vinden alle reacties zo leuk, daarom doen we dit;)
    Monique&Rene, wij bruisen van energie(lol) en dank je voor de compelimenten hihi en ja lekker geslapen
    Iris&Herman, als jullie hierbij herinneringen krijgen blijf ik doorgaan met schrijven 😘
  9. Pieter en monique:
    9 oktober 2018
    Fijn dat jullie genieten. SFvonden wij ook een fijne stad.