San Francisco-Seaside

9 oktober 2018 - Seaside, California, Verenigde Staten

Vandaag auto ophalem, nou dat was een feest van wachten hoor, expres een uurtje eerder gegaan, omdat we al vermoeden dat het even kon duren, nou met recht even. Om half tien waren we bijna binnen, ik schrijf bijna, want de wachtenden stonden buiten. Maar goed, aangesloten en ik ben op de enige vrije stoel gaan zitten. Om he5 lange verhaal wat in te korten om 10.50uur hadden we de sleutel. Klein stukje lopen en ja hoor daar stond onze glimmend witte bolide zie foto. Dan terug naar het hotel, uhhhh San Francisco one way. Maar goed we hebben het gevonden, rond 12.00 uur reden we bij het hotel vandaan.nu hadden we gisteren de Golden Gate brug al gezien, maar er zijn nog 2 giga bruggen, die had ik al gezien vanuit het vliegtuig, dus op naar Oackland, maar SF uitkomen valt gerust niet mee hoor maar uiteindelijk toch "mijn" brug gevonden en genoten van de rit, ook de tweede nog langere brug gevonden en vervolgen via wegnr. 92 naar wegnummer 1, Half Moon Bay, langs de Pacivic Ocean. Waanzinnig mooi, geen orka's gezien maar wel heel veel Pelikanen. Rond 17.00 uur kwamen we aan in Sea Site nabij Monterey. Geen hotel met gouden kranen maar wel schoon en ook nog 2 bedden.

1. Es:
    10 oktober 2018
    Wauw, mooie auto hoor! Ziet er mooi uit allemaal!
  2. Sjors & Léon:
    10 oktober 2018
    Genieten hoor als je zo langs de kust en het strand rijdt.
  3. Hans Rook:
    10 oktober 2018
    Nu begint de geplande vakantie pas ECHT!!!
  4. Sigrid Boonstra:
    10 oktober 2018
    Wie is die meneer daar,zo eenzaam, aan de waterkant??? Ziet er comfortabel en mooi uit, jullie auto.
  5. Thea en Jan:
    10 oktober 2018
    Ook bij het verlaten van SF denk je maar, je komt altijd ergens zegt Rob
  6. Karst en ineke:
    11 oktober 2018
    Leuk jullie reis te volgen😁
    Bedankt voor de felicitatie.
    Lekker genieten!!!😘
  7. RobCor:
    11 oktober 2018
    Es mooi he. Sjors dat blijven we doen. Hans helemaal waar. Sigrid dar was zomaar een meneer die daar stond😂. Jan en weer had hij gelijk. Ineke ik probeer elke dag wat te tikken zodat jullie mee kunnen genieten