Seaside-Carpinterio

11 oktober 2018 - Carpinteria, California, Verenigde Staten

Wat een waanzinnig mooie route vandaag langs de kust, ontbijten in een woudhuis zoveel dat we tot vanavond genoeg hebben. Div. stops om naar die grote zee te kijken, ook de gedeelten gezien waar de aardbeving is geweest, scheuren in de berghellingen. Ze zijn daar nog met de wegen bezig erg heftig. Nabij Santa Barbara de navigatie aangezet om dat we in Carpinterio op bezoek gaan bij vrienden van vrienden, Rie en Jan die ons heel hartelijk ontvingen, we blijven hier 2 nachtjes slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sjors & Léon:
    11 oktober 2018
    Oohh heerlijk...het genieten is duidelijk op jullie gezicht af te lezen :D xx
  2. Es:
    Wat heerlijk! Jullie genieten 😘
  3. Sigrid Boonstra:
    11 oktober 2018
    Ziet er lekker uit. Kan me voorstellen als je je boord leeg hebt, dat je vol zit. Even 2dagen relaxen
  4. RobCor:
    Heerlijk hier
  5. Tiny:
    12 oktober 2018
    Wat leuk dat jullie bij Jan en Rie zijn, dat zijn die vrienden van vrienden! Doe ze de hartelijke groeten van ons en geef ze een dikke kus. Zo leuk dat ze op ons feest waren en jullie natuurlijk ook. Sommige mensen wil je er gewoon graag bij hebben.
    Corrie, Ollie (zo hebben we je prachtige olifant genoemd) hangt heel gezellig in de kamer boven de tv. Kunnen we er de hele dag naar kijken.
    Veel plezier deze dagen en verder natuurlijk ook.