Flagstaff-Albuquerque

20 oktober 2018 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

Vandaag een sprong naar onze 5e staat in Amerika, New Mexico, voor een groot deel Interstate gereden, we lopen nl een beetje achterop schema en Rob heeft me toch wat afgemat de laatste paar dagen, dus een rustige reisdag kwam heel goed uit. Onderweg kwamen we nog een bordetegen van een meteorietinslag, dat wilde ik wel zien, maar daar aangekomen bleek het heel veel loopwek te zijn dus niet gedaan.

Maar daarna toch nog een prachtig park bezocht, "Petrified Forrest" geweldig mooi, niet te vergelijken net andere parken, ik had gedacht bomen te zien, die waren er wel in een heel grijs verleden. Wat er nu nog aan stronken staat/ligt is prachtig versteend, in geweldige kleuren.

De reis verder vervolgd op de Interstate 40. Hotel had ik gisteren al geboekt, ingecheckt bij een zeer onvriendelijke man. Kamer iets gedateerd maar een goed bed.

Een kort verslag vandaag omdat er geen belevenissen waren

1. Jan en Rie:
    21 oktober 2018
    Goede keus gemaakt want het gat was alleen maar een gat Het is enkel grote wegen Heb plezier en ben benieuwd wat je morgen gaat doen gr Jan en Rie
  2. Iris en Herman:
    21 oktober 2018
    Heel verstandig at en toe een beetje rust kan geen kwaad, want er is nog zo veel te zien en te beleven.
    Groejes,
    I&H
  3. Sigrid Boonstra:
    21 oktober 2018
    Een goed besluit, om je een dag lekker te laten rijden ,om wat voor redenen dan ook. Dat doet de mens goed.
    P.s. Rep is weer thuis.
  4. Hans Rook:
    21 oktober 2018
    Jullie hadden dat dagje luieren toch ook kunnen gebruiken om naar de formule 1 van Amerika in Texas te gaan. Oh nee toch niet, dat gebeuren ligt op een paar dagen luieren bij jullie vandaan.
    Hier in P´gal is het nu een koel en bewolkt en winderig gebeuren na een paar erg warme en droge weken. Der vooruitzichten zijn beter. Verder vermaak ik me best.
  5. RobCor:
    21 oktober 2018
    Rie&Jan, vonden wij ook, en toch genoten van de rit| Iris&Herman, heerlijk hoor zo'n rustdag|Sigrid&Rep, het was heelijk hoor zo'n relex dag. En gezellig dat we even hebben ge-videoappt. Zijn wij ook weer bij| Hand, dat hadden we idd kunnen doen, maar Max rijd beter als wij er niet bij zijn😅. Nu maar hopen dat jij nog een paar mooie wekn krijgt in Portugal