Flagstaf- Momon Lake- GrandCanyon- Flagstaff

19 oktober 2018 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Een gezellige heen en weer dag, we starten ,na een lekker ontbijt bij  Ihop naar onze route naar Holbrook. Het moest een heel mooie omgeving zijn maar na 1/4 zijn we omgekeerd om toch maar de Grand Canyon te doen. Eigenlijk wilde ik dat niet meer maar wat ben ik blij dat we dat toch gedaan hebben. Ik vond het geweldig. Ik had niet verwacht dat het zo overweldigend zou zijn en ben dolblij dat Rob me overgehaald heeft.  Nooit geweten dat de Colorado zo diep door de Canyon ging, bij een infocenter stond een verrekijker gericht op een strandje, waar een aantal bootjes lagen, jammer dat ik dat niet kon vastleggen op foto. Maar het staat op m'n netvlies gebrand.

Alleen, teruggekomen van de wandeling........ bij de info center hadden ze 4 parkeer terreinen met ongeveer 140 auto's per P en........ je raad het al waar stond dat vermaledijde ding. Beginnend op  P2 beide aan een kant, nee daar stond ie niet het zelfde voor P3, en nog eens voor P4😂 ook niet. Ik maar gewacht bij P2 en Rob verder naar P1 en jahoor daar kwam hij aan rijden pfffftttt we denken toch echt dat het verstandiger is om het Pnummer te onthouden. Maar weer goed in beweging geweest. Daarna rustig naar Flagstaff gereden alwaar ik online een hotel had gereserveerd. Weer een enerverende dag😀

1. Karst en ineke:
    20 oktober 2018
    Goed gedaan! Als je daar bent mag je de kloof “de Grand Canyon” niet overslaan, wat een mooie kleuren!
    Het is ons ook 1 keer gebeurd...... zoeken naar onze auto...... vanaf die keer maak ik altijd een foto van letter, nummer parkeergarage of straatnaam, misschien een goede tip😁
    Weer droog en mooie blauwe lucht👍🏻 Lekker genieten😘
  2. Jan en Rie:
    20 oktober 2018
    Goed dat je de juiste beslissing hebt genomen Erg leuk om het verslag te ontvangen Op naar een nieuwe dag gr Jan en Rie
  3. RobCor:
    20 oktober 2018
    Ineke, goede tip...... en nu maar hopen dat we dit onthouden😂| Rie&Jan, ik ben ook heel blij dat we het zo gedaan hebben.😘|
  4. Sigrid Boonstra:
    20 oktober 2018
    Af en toe is het toch goed om naar je wederhelft te luisteren....hadden jullie anders al dat moois niet gezien. Erg indrukwekkend om te zien...wat voet je je dan klein ,denk ik zomaar. Knuffel van Rep
  5. Thea en Jan:
    20 oktober 2018
    Hoe is het gezegde ook alweer: "EEN EZEL STOOT ZICH GEEN TWEE KEER AAN DE ZELFDE STEEN " 😄 Wel weer mooie foto's.
  6. Pieter en monique:
    20 oktober 2018
    Nee de grand canyon had je niet mogen missen. Je gelooft gewoon je ogen niet .😳
  7. Tiny:
    20 oktober 2018
    Prachtig die Canyon. Goed dat jullie die niet hebben over geslagen. Wat het vinden van je auto betreft: we worden allemaal een dagje ouder, de harde schijf raakt wat vol, dus noteren die dingen, want onthouden wordt steeds moeilijker! Ha, ha,
  8. Joost en Klazien:
    20 oktober 2018
    Heerlijk weer genieten van jullie verhalen met een koppie koffie! En ook lachen om de "missers". Nooit te oud om te leren. En neem je rust he Corrie!
  9. Iris en Herman:
    20 oktober 2018
    Maar goed ook dat jullie voor de canyon gekozen hebben. Anders hebben we die mooie fotos en verhalen moeten missen. We hebben geen elk gezien alleen eekhoorns.leuk,leuk.bedankt en we kijken uit naar het volgende relaas.
    Groetjes H& I.
  10. Es:
    20 oktober 2018
    Die mag je toch niet missen! Goed dat jullie toch gegaan zijn! Erg mooi! Hahaha daarom maak ik altijd een foto van waar we staan 🤪
  11. RobCor:
    21 oktober 2018
    Sigrid&Rep, je weet toch dat ik altijd naar Rob luister🤪| Thea&Jan, maar wij zijn met z'n 2en dus 2ezels😂 en dank je|Monique&Pieter, gelukkig gezienm en ook hier tekort ogen| Tiny&Ed,daar zijn wij ook blij mee, en we gaan er proberen aan te denken om op te schrijven waar de auto staat😂| Klazien&Joost, goed dat jullie erom kunnen lachen, dan heb ik het toch goed beschreven😂| Iris&Herman, een beste beslissing geweest. Er stonde/lagen een hele groep Elken| Fressa, mocht ook niet, zijn we blij mee, wel he! Niet papa en mama uitlachen hoor😂
  12. Henk en Klazien:
    21 oktober 2018
    De Grand Canyon komt ons bekend voor.
    Wij hebben toen ook op dat uitzicht terras gestaan , onvoorstelbaar mooi.
    Groetjes van Klazien en Henk