Hanksville-Flagstaff

18 oktober 2018 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Lekker vroeg in de auto vandaag om zes uur op pad in de regen, in een voor mijn gevoel hippie hotel geslapen. Wegnummer 95 zuid vele miles lang daarna de 261 zuid op naar Goosenecks, oftewel de Moki Duckway, de verharde weg stopte , daar , gelukkig droog nu, en werd dus een onverharde weg 10% naar beneden, dat was gaaf zeg wat een prachtige route tot nu toe, door het gebied van de Navajo Indians, langs het gebied van de Hopi Indians langs diverse natuurgebieden. Ik heb te kort ogen gekregen van mijn mams hoor. Dan weer links dan weer rechts mooi. Na de Hopi indians werd de weg wat rustiger om te kijken. Na Flagstaff zijn we via de Interstate 40 naar Kingman gereden om "mijn" route 66 te rijden dat wilde ik zo graag dus zijn we daarvoor omgereden, en........... alweer schitterend, blij dat we dat gedaan hebben. Motel gevonden in Flagstaff lekker gegeten bij Ihop en nu rustig ons verslag tikken. Vandaag hebben we 680 Miles gereden. Perfecte auto en misschien door dit en door ❤️druppeltjes❤️ helemaal geen pijn. En Rob voelde zich nog fit toen we uitstapten.

1. Jan en Rie:
    19 oktober 2018
    Goedenmorgen wij hopen dat jullie goed uitgerust zijn Dos de druppeltjes hebben gewerkt Nu moet je nog wel de Crand Canion bekijken Leuk dat jullie genieten Hou ons op de hoogte gr Kan en Rie
  2. Sjors & Léon:
    19 oktober 2018
    Genieten hoor, van de foto's en jullie verhalen :) xx
  3. Es:
    19 oktober 2018
    Prachtig! Echt wel ogen tekort! Leuk om zo mee te kunnen reizen :-)
  4. Tiny:
    19 oktober 2018
    Wat een uitgestrektheid en wat een mooie foto's. Wel jammer dat het koud is, maar misschien knapt het weer op. Leuk zo'n hippie hotel. Slapen jullie wel goed?
  5. Sigrid Boonstra:
    19 oktober 2018
    Mooie vergezichten krijgen jullie te zien. Eigenlijk is het iedere dag het zelfde voor mij....wauw. ..wat maken jullie een mooie reis.
  6. Thea en Jan:
    19 oktober 2018
    We genieten elke dag van jullie mooie foto's. Wat een prachtige kleuren van de natuur.
  7. Henk en Klazien:
    19 oktober 2018
    Ook wij hebben op route 66 gereden en zijn toen gestopt bij een oud benzinestation met veel Elvis Presly spullen.
    De foto`s van jullie op deze weg gaven ons vele mooie en goede herinneringen.
    Ook wij kijken iedere dag met belangstelling naar jullie reisverslag met de mooie foto`s.
    Doorgaan zo.
    Groeten , Klazien en Henk
  8. Iris en Herman:
    19 oktober 2018
    Kan me voorstellen omdat het zo mooi is dat je ogen te kort komt. Fijn dat je geen last hebt gekregen van je rug door die lange ritten. Geniet verder nog zo veel mogelijk, want zoiets maak je niet gauw weer mee!
    Groetjes H&I.
  9. Pieter en monique:
    19 oktober 2018
    Je verslagen zijn leuk om te lezen . En alles is daar over the top he.
  10. RobCor:
    20 oktober 2018
    Rie&Jan, ik ben heel blij met de druppeltjes| Sjors&Leon, daar ben ik dan weer blij mee😘| Fressa, lekker lezend en foto kijken en dan ook nog meereizen😂| Tiny&Ed, zo wijdsen de kou, daar kleden we ons naar en slapen meestal als ossen😘| Sigrid&Rep, mooi he het is ook erg genieten| Thea&Jan, ik blijf schrijven hoor😉| Klazien&Henk, geweldig he, en ik vind het leuk om te schrijven en de foto's te plaatsen, he5 lijkt op een wisselwerking🙂| Iris&Herman, het is heerlijk om in dit inmense land te reizen en om jullie daa deelgenoot van te maken| Monique&Pieter, gelukkig maar, dan blijven jullie tenminste lezen😅 en idd erg overtops