Orderville-Hanksville

17 oktober 2018 - Hanksville, Utah, Verenigde Staten

Mijn hemel wat een dag, we starten met redelijk, beetje bewolkt weer. Schitterende route maar het begon te regenen, jammer, oepss de regen word natte sneeuw, en dat werd droge sneeuw. Bordje gevonden met afslag naar Bryce Canyon die gevolgd en het natuurpark in waar we weinig zagen door de sneeuw en mist. Wel foto's gemaakt en wat rondgelopen. Terug op weg 24 oost. Laat dat nou een heel verkeerde route zijn ontdekte ik miles en miles later. En het is niet zoals in Nederland van.... fout, volgende afslag rechts nog eens rechts en we zitten weer op de goede weg. Daar moet je dus veel heel veel miles voor om. Onderweg heel veel sneeuw gehad, vond ik best wel griezelig, we zaten op 3000 meter hoogte, vele bochten en heeeeel langzaam rijden. En ik moest toch plassen en nergens een WC te bekennen, niets tegen Rob gezegd natuurlijk die moest op de weg letten. Toen we weer wat gezakt waren werd de weg beter berijdbaar en snel de auto ergens geparkeerd en de rest laat zich raden🤪. In dat gehuchtje keek ik nog eens goed op de kaart............... vreselijk fout, we zitten veel te veel in het noorden. Erg jammer, ik had een hotel gereserveerd in Flagstaff maar dat gingen we niet meer redden want dat is hiervandaan nog 4 uur rijden. En met die regen en sneeuw gaan we dat echt niet meer doen. Dus nu in Hanksville geland.  Strakjes eten lekker slapen en veel lachen want dat blijven we doen.

1. Jan en Rie:
    18 oktober 2018
    Jammer. Van het slechte weer maar dat mag de pret niet drukken Wij denken dat je de brych. Canion wel op een aparte manier ontdekt hebben Geniet en laat ons mee genieten groetjes Jan en Rie
  2. Sjors & Léon:
    18 oktober 2018
    Ach kan gebeuren....en je rijdt niet fout he, alleen maar met een langere route ;-)
    Hebben jullie wel winterkleding mee? Wel weer mooie foto's. xx
  3. Es:
    18 oktober 2018
    Wauw sneeuw! Wie had dat gedacht? Mooie natuur zeg daar!
  4. Karst en ineke:
    18 oktober 2018
    Wat een mooie route! .......en mooie foto’s......ook die met de sneeuw🤪...☃️.....en, doen jullie goed👍🏻 Blijven lachen, jullie hebben een stuk meer gezien dan de bedoeling was toch!😁😆
  5. Pieter en monique:
    18 oktober 2018
    Het is wel een heel avontuur. Ik zie het voor me😅 En gelukkig weer een bedje gevonden😉
  6. Thea en Jan:
    18 oktober 2018
    Jullie zijn toch niet de ski's vergeten 🤔
    En nu toch maar denken we komen altijd ergens. En je hebt altijd de foto's nog en die zijn prachtig met en zonder sneeuw.
    Groetjes uit een zonnig Nederland.
    Thea en Jan
  7. Hans Rook:
    18 oktober 2018
    Jaloers op het weer in Nederland? Nee hoor. Hier in Portugal is het ook niet veel soeps. Koel, miezerige regen en regenbuien en af en toe zon. In vergelijk met jullie C en R mopper ik niet. Voor dergelijk weer heb je in de zomer geen kleren mee. Een ding is zeker jullie in Amerika zien verschrikkelijk veel mooie dingen en jullie maken van alles mee. Doe voorzichtig.
  8. Iris en Herman:
    18 oktober 2018
    Jammer,hier hartje zomer, daar hartje winter, des te mooier de fotos en de extra route en heerlijker het eten en de wel verdiende rust! Dat is pas vacantie!psssttt,noodstop doen we tussen de deuren! dank voor al het moois dat jullie ons hehhen laten zien liefs, Herman en Iris.
  9. Tiny:
    18 oktober 2018
    Zo dat was weer spannend met die sneeuw en gladde wegen. Fijn dat Rob zo'n goede chauffeur is. Wel jammer dat jullie de Bryce Canion niet bij mooi weer hebben gezien. Wij vonden het toen een van onze hoogtepunten van die reis. Maar een mens kan niet alles hebben Toch? Belangrijkste is lekker genieten en blijven lachen! Hebben jullie in Las Vegas trouwens de reis nog terug verdiend of was het geluk niet met jullie. Ook hier geldt: je kunt niet alles hebben!
  10. RobCor:
    19 oktober 2018
    Rie&Jan, ja echt op een aparte manier😂 dat kan alleen ons overkomen| Sjors&Leon, warme kleding in warme auto, en we treuren ook niet hoor en hierdoor vandaag weer een schitterende route| Fressa, dat hadden wij zeker niet verwacht hoor en idd schitterend| Ineke, geweldig vinden wij deze ervaringen|Monique&Pieter, wemoeten er zelf ook om lachen hoor😂| Thea&Jan, Ski's op 't dak en idd kom je ergens waar we anders nooit waren gekomen en daardoor weer een schitterende dag vandaag| Hans,ik heb geen jaloerse gevoelens hoor en jammer dat het weer tegenvalt in Portugal, maar wij waren toch op koude voorbereid, en hadden warme kleding mee, wij doen voorzichtig hoor| Iris&Herman, het was gewoon spannend om op die hoogte in de sneeuw terecht te komen en door jullie lieve reactie's ga ik door met schrijven en foto's plaatsen| Tiny&Ed, ik ben ook blij met deze chauffeur hoor, en de Bryce Canyon vond ik ook zo heel mooi, en genieten doen we elke dag weer, we hebben veel geld overgehouden in Las Vegas door niet te gokken🤪😂