Las Vegas-Zion Canyon-Orderville

16 oktober 2018 - Orderville, Utah, Verenigde Staten

Laat vertrokken, rond half 11.

Vandaag keer op keer gezegd ohhhhh en ahhhhh wat prachtig. De route ging vandaag door de Zion Canyon. Het is met geen pen (laat staan toetsenbord) te beschrijven hoe mooi dit is. Majestueus hebben we ook regelmatig genoemd, de foto's zeggen alles, vandaag ongeveer 200 miles gereden. Lekker op tijd 16.00 uur een motelletje in Orderville op de route naar de Brice en Grand Canyon. Maar dat morgen. Nu 17.00 uur gaan we lekker uitrusten in een motelletje in the Middle off Nohwere

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sjors & Léon:
    17 oktober 2018
    Het is weer genieten vanaf deze plek. Heel gaaf dorpje, echt net het decor uit die oude westerns :))
    xx
  2. Sigrid Boonstra:
    17 oktober 2018
    Wat maken jullie een mooie reis,zeg. Wat een prachtige natuur. Dankzij die mooie foto's kunnen wij meegenieten.
  3. Iris en Herman:
    17 oktober 2018
    Iprachtig.prachtig.bedankt dat jullie ons ook zo laten mee genieten. Hartelijke groeten
    Herman en Iris.
  4. Pieter en monique:
    17 oktober 2018
    In het echt nog mooier dan op de foto’s he
  5. Niek en Rina:
    17 oktober 2018
    Wat ziet het er allemaal prachtig uit ,zo te zien en te horen genieten jullie volop .
    Heerlijk hoor ,wij hebben het ook prachtig gehad .
    Nog veel plezier Gr
  6. RobCor:
    18 oktober 2018
    Sjors&Leon, ik moest er een beetje om lachen, zag in gedachten een cowboy op z'n paard de hoek omkomen, maar helaas| Iris&Herman het is zo mooi hier dat ik iedereen wel wil laten meegenieten, maar het blijft bij een selecte groep| Monique&Pieter, idd wat je zegt, ik vind foto's mooi maar in het echt.....waanzinnig| Rina&Niek, het is ook zo mooi hier, we vallen van de ene in de andere verbazing. En fijn dat jullie het ook zo mooi hebben gehad