Lafayette-Gulf Shores

3 november 2018 - Gulf Shores, Alabama, Verenigde Staten

Wat een geweldig mooie reis vandaag,prachtige ruime wegen, heel grote middenbermen heerlijk zonnetje, die bracht ons langs Baton Rouge de, huidige hoofdstad van Louisiana, de bevolking is daar explosief gegroeid na de orkaan Katrina, veel dakloos geworden inwoners van New Orleans zijn daarheen verhuisd om zich daar opnieuw te vestigen.na Slidell langs N.A.S.A. spacecentrum gereden, maar die was het weekend gesloten, toen geprobeerd bij het visite centre en wilde daar de bustocht boeken, maar helaas een wachttijd van 2 uur, dat ook maar laten zitten, verder maar weer richting golf van Mexico. Bij biloxi heerlijk ge BBQ't direct aan zee in de zon colaatje erbij mmmmm heerlijk. Verder gereden via  Pascagoule de weg af naar naar het zuidelijkste stukje daar. Een doodenge brug over het water naar de nog engere Ferry, helemaal niet mijn ding maar mijn chauffeur wil ook wel eens wat, en die genoot dus ik van hem😉. Wel Pelikanen en dolfijnen gespot, waarvan ik de 1e wel en de 2e niet voor de lens kreeg.

Van de boot af gauw een hotel gezocht en gevonden voor het donker werd

1. Hans Rook:
    4 november 2018
    vandaag wil ik de eerste zijn.
    Uit een zwaarbewolkt Portugal, ben ik toch wel een beetje jaloers. Niet alleen om het weer om ook om het feit dat jullie zo verschrikkelijk veel zien en meemaken. Wat ben ik benieuwd naar jullie verhalen. Geniet er nog (even) van.
  2. Iris en Herman:
    4 november 2018
    Wat een mooi en groots land, rijk aan natuur en bezienswaardigheden, wat zullen jullie nog veel te zien en te verwerken krijgen. Geweldig!
  3. Sigrid Boonstra:
    4 november 2018
    Jammer van het spacecentrum, was vast interessant geweest om te bezoeken.
  4. Henk en Klazien:
    4 november 2018
    Gisteren de PC niet aangehad dus nu 2 verslagen gelezen.
    En zoals gewoonlijk , deze dagen weer veel meegemaakt en gezien.
    Ook de laatste dagen zullen wij met veel plezier lezen.
    Groeten Klazien en Henk
  5. Karst en ineke:
    4 november 2018
    Blijft leuk om jullie verhalen te lezen😁😘
  6. Jan en Rie:
    5 november 2018
    Het kan niet op met het genieten prachtig om deze trip te maken en wij genieten van jullie verhaal