Memphis-Clarksdale

27 oktober 2018 - Clarksdale, Mississippi, Verenigde Staten

Leuke rit met zover als je kunt kijken katoenplantagesm en enorme gele rollen katoen. Om 11.00 uur al in Clarksdale aangekomen, niet eens tijd gehad om koffie te drinken 😂 mooi hotel heeft Go amerika voor ons uitgezocht. Vanmiddag een wandeling gemaakt door een verpauperde bluesstad. Wel een soort cafe ingegaan waar een bandje speelde, lekker sfeertje, is ook wel een beetje onze muziekstijl. Afgesproken bij Ground0Zero Blues Club om vanavond wat te gaan eten en om naar de livemuziek te luisteren. Lekker gegeten, en tijdens het eten werden de instrumenten binnen geze5 en gestemd. Het was gelijk een Halloween feestje dus flink uitgedoste gasten die zaten te eten en van de muziek genoten. Ook de bediening deed mee met de verkleedparty, kortom een gezellige avond. Ik zal kijken of ik er wat foto's van kan plaatsen ook van de wandeling van vanmiddag

1. Sjors & Léon:
    28 oktober 2018
    Mooi allemaal...en ook al was Ike een akelige man, hij heeft wel wat voor de muziek betekend, leuk dat jullie in zijn geboortestad waren. Nutbush, geboortestad van Tina ligt helaas niet op jullie route :(
  2. Es:
    28 oktober 2018
    Mooie foto’s! Wat een reis!
  3. Tiny:
    28 oktober 2018
    Als ik zo de borden met eten bekijk: wat zullen jullie mager worden! Dat wordt in Holland weer bij eten!
    Interessante reis met mooie foto's.Je ziet zo wat van de wereld! Geniet, maar dat doen jullie wel.
  4. Pieter en monique:
    28 oktober 2018
    Wat een reis! Fijn dat jullie zo genieten.
  5. Sigrid Boonstra:
    28 oktober 2018
    Lijkt mij gezellig ,lekker eten met een live band . Corrie, wat hebben jullie in hemelsnaam op je boord?? 🤔Het ziet er ondefinieerbaar uit....zo als altijd, weer mooie foto's.
  6. Iris en Herman:
    28 oktober 2018
    Fantastiesch wat zien en maken jullie veel mee. De foto's tonen het echte rauwe Amerikaanse leven, het lijkt hard maar ze zijn wel gelukkig en eerlijk, vrij en blij.
  7. Henk en Klazien:
    28 oktober 2018
    Pas vandaag gelezen over Elvis , geweldig wat jullie allemaal meemaken en zien.
    Goede reis verder.
    Groeten Klazien en Henk
  8. Hans Rook:
    28 oktober 2018
    Ik denk niet dat jullie spijt hebben van deze reis. Wat zullen jullie een verhalen en foto`s hebben als jullie weer thuis zijn.
  9. RobCor:
    29 oktober 2018
    Sjors&Leon,klopt helemaal wat je schrijft, en idd ligt Nutbush nie5 in onze richting| Fressa,dat zeggen wij ook steeds, wat een reis| Tiny&Ed, het valt idd niet mee om elke dag met een knorrende maag naar bed te gaan, nog 2 weken dan kunnen we aansterken😂| Monique&Pieter,heerlijk, en we vinden alles mooi wat we tegenkomen| Sigrid&Rep,was ook heel erg gezellig en Sigrid dat op mijn bord is Nachos cheese op z'n Amerikaans, eerst tortilla chips, dan cheddar, dan draadjesvlees, dan saus heel veel. Ik denk veel te Nederlands, ook naof een hamburger besteld😏|Iris&Herman, fijn dat we jullie kunnen laten meegenieten en rauw......??? Is het waar we nu zijn zeker| Klazien &Henk, we zzien zo veel hier, we komen oren en ogen te kort| Hans, absoluut geen spijt hoor, en als we elkaar weer spreken dan mag je je oren wel vasthouden, anders kletsen wij die eraf😘🤪