MineralWells-Texarkana

23 oktober 2018 - Texarkana, Arkansas, Verenigde Staten

Zo, Corrie beloofd dat ik vandaag het verslag zal doen. Na een goede nachtrust (zonder kakkerlakken(waren anders soortigen)) om 8.00 uur vertrokken naar Fort Worth +/- 60 miles. Ik zal nu een belofte doen, ik zal nooit meer zeggen doe mij maar geen Miep, want als ik Corrie met haar Miep niet had dan waren we nu nog aan het zoeken. Jezus wat een gekrioel aan wegen rond FortWorth-Dallas, niet normaal voor onze Hollandse begrippen. Maar toen we eenmaal bij FortWorth waren en de weg vroegen aan een mevrouw in een golfkar, zei zij "follow me" en ja joh, we waren er zo. En dan nog parkeren naast de Trail, 'en de plaats deze keer goed onthouden jongens'. Wat was dat leuk met die koeien met die lange hoorns. Ze maken er echt iets van, zie foto's en filmpje, even in de trein gekeken die een rondtrip maakt van een dag. Daarna een rondje gelopen door het Fort, wat een shops zeg, echt commercieel.                     Corrie wilde natuurlijk echte spareribs eten en onbeperkt, maar dat viel tegen, of niet, want 1 porsie (zie foto) was eigenlijk al teveel, zulke dikke stukken, 16 uur gerookt vertelde de serveerster. Ze waren heerlijk. Daarna weer de auto opgezocht en nu richting Memphis +/- 300 miles, maar als dat te ver is nemen we een tussenstop, hebben we dus ook gedaan. Corrie heeft het ontzettend naar haar zin, geen problemen met haar rug, dankzij de zalf en druppel van Barry (vandaar mijn pet met het BrandFarms opschrift)                                                                                          Lieve groetjes allemaal van Rob.                                                                                          (Morgen Corrie weer)

1. Jan en Rie:
    24 oktober 2018
    Lekker genieten van je mooie reis we volgen jullie
  2. Sjors & Léon:
    24 oktober 2018
    Mooi hoor en vooral de Caddy van Boss Hogg :))
    Wel apart zo die trein, zijwaarts reizen in gewone stoelen.
    Wat een hompen vlees...heerlijk.
    Geniet van het vervolg van jullie roadtrip, blijf ook graag meegenieten.
    xx
  3. Es:
    24 oktober 2018
    Mijn complimenten hoor pap! Je schrijft hartstikke leuk! Amerika lijkt een groot pretpark! Leuke foto’s weer, het plezier spat er vanaf!
  4. Tiny:
    24 oktober 2018
    Ik geniet iedere dag van de verhalen van Corrie, maar die van jou Rob mag er ook zijn. Leuk hoor. Wat maken jullie veel mee en wat een mooie foto's! Maar wat veel kilometers, gelukkig dat jullie alle twee van auto rijden houden!
  5. Sigrid Boonstra:
    24 oktober 2018
    Rob,jij mag dat wel vaker doen. Heel leuk geschreven....Corrie, kun jij wat vaker met je benen omhoog😂
    Wat mooi om te zien die koeien met die grote hoorns en die cowboys. Net vervlogen tijden. En die spareribs..mmmmm
  6. Pieter en monique:
    24 oktober 2018
    Wat een giga hoorns. Hebben ze daar geen last van? Wel het echte amerikaanse plaatje.
  7. Karst en ineke:
    24 oktober 2018
    Leuk geschreven Rob, prettig om te lezen. Wat zien jullie veel😆Mooie foto’s, het echte Amerika!!!😘
  8. RobCor:
    25 oktober 2018
    Rie&Jan, doen we hoor. En jullie 'mogen' volgen😘| Sjors& Leln, het was een geweldige dagen heerlijk eten🤪| Fressa, Papa heeft met z'n tong tussen de lippen geschreven en het is gewwoon een knotsgek land wat je gezien moet hebben wil je het geloven| Tiny&Ed, fijn om te horen dat je het leuk vind, en idd wij genieten van het reizen| Sigid&Rep, Was dit maar waar Sigrid, rob ligt languit op bed TV te kijken en ik weer tikken, en die longhorn koeien waren echt groots oo te zien en die spareribs mmmmmmm......😂| Monique&Pieter,groot he, en als ze langs lopen denk ik aan de Blues,| Ineke, ik zal aan Rob vragen of ie dat vaker zal gaan doen maar ik denk dat je het met mijn verslagen moet doen. En ja we zien hiet onwijs veel en genieten van elke dag😘