Roswell-Mineral Wells

22 oktober 2018 - Mineral Wells, Texas, Verenigde Staten

Vertrokken met een miezerig regentje, zou het een  rustige reisdag met weinig belevenissen worden. Eerst nog een weg afzetting door een ongeval daar zagen we enorm grote open  koeienstallen met wel 1000 runderen. Ook zagen we de eerste Ja-knikkers en ook katoenvelden. Weer veel dode dieren langs de weg😢. Onderweg onheislpellende donkere luchten en denkend aan de orkaan Willa, zijn we niet meer verder zuidelijk gegaan, eerst wilden we doorreizen naar Stockton maar dat hebben we bij nader inzien niet gedaan.  Dus tot Carlsbad gereden (waar ik weer eens een oogmigraine kreeg van 15 min (niets aan overgehouden)) en daarna oost richting Fort Worth. Zover zijn we niet gekomen hoor. We zitten nu gezellig in een hotelletje in Mineral Wells, redelijk gedateerd en enkele huisdieren (kakkerlakken) maar die zijn banger voor mij als ik van hun. Nu ga ik even languit met m'n breiwerk naast Rob zitten genieten van de stilte.

1. Jan en Rie:
    23 oktober 2018
    Dit is Texas vlak en in het voorjaar is het prachtig met erg veel bloemen langs de weg met schiterende parking gelegen heden Heb fun en geniet En goede reis met mooie momenten gr Jan en Rie
  2. Sjors & Léon:
    23 oktober 2018
    Wat een prachtige lucht :)) Zat paps daar nu de bijbel te lezen?
    xx
  3. Es:
    23 oktober 2018
    Iewww kakkerlakken... mooie foto’s Weer! Wat gaaf die ja-knikkers! En ook nu weer net als in de film. Alsof je in een groot filmdecor rijdt. Enjoy!
  4. Sigrid Boonstra:
    23 oktober 2018
    Wat een uitgestrekt landschap...
    inderdaad weer prachtige foto's. Een voorspoedige reis verder.
  5. Es:
    23 oktober 2018
    Ben je nu gewoon voorbij Lubbock gereden?? Gemist kans! Had je foto moeten maken van Buddy Holly voor Frank!
  6. Joost en Klazien:
    23 oktober 2018
    Weer genieten van belevenissen en pracht foto's. en inderdaad net een film! geniet lekker!
  7. RobCor:
    24 oktober 2018
    Rie&Jan,idd zoals het daar hoort te zijn, maar groenerer als ik dacht| Sjors&Leon, prachtig he, het leek wel of de lucht in Brand stond.En natuurlijk leest papa de bijbel, doe ie toch altijd😂| Fressa, fijne beestjes hoor, dank je. Mooi he zo rustig knikkend, met ons iin de hoofdrol😅| Sigrid&Repzo mooi hoer en dank je, dank je😘| Fressa, uhhhh ja, gewoon langsgereden, wist ik niet van Buddy Holly, geen opdracht gekregen😂| Klazien&Joost, het is zo mooi al deze indrukken. Ik moet straks vakantie nemen om het te kunnen verwerken😅