Fresno-Mammoth Lakes

13 oktober 2018 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Een schitterende( wordt eentonig he) routedoor het Yosemite Natural Park. De weg erheen was al geweldig, onderweg nog even gestopt bij een Indian Market. Wat maken deze mensen schitterende dingen. Rond elven reden we het park binnen, na eerst een uur in de file te hebben gestaan. Na het betalen mochten we verder, maar goed dat we een plattegrond met bezienswaardigheden hadden, want anders weet ik niet waar ik moet kijken, alles is namelijk mooi. Jullie moeten maar naar de foto's kijken want ik weet niet waar ik moet beginnen met vertellen. Behoorlijk veel verbrand hier, en toen we uit het officiele park waren ginegen we "gewoon" door het park richting Nevada, daar zagen wij div. rookhaarden ik hoop dat dat niet erg was. Om half zeven hadden we de sleutel van onze kamer in hotel 6.  Daarna nag wat gegeten en strakjes plat. Morgen denken we voor Las Vegas een hotelletje te nemen maar dat zijn de 'zorgen voor morgen'

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Es:
    Inderdaad heel mooi!
  2. Sjors & Léon:
    14 oktober 2018
    Wauw...kan me heel goed voorstellen dat je niet weet maar je moet kijken met zoveel moois :) xx
  3. Karst en ineke:
    Veel te zien🌲......en ......lekker eten🍕😘
  4. Hans Rook:
    14 oktober 2018
    Wat een prachtig gebied en wie weet hoeveel inspiratie voor Corrie haar handenarbeid.
  5. Iris en Herman:
    14 oktober 2018
    Na het lange wachten in de file hebben jullie toch heel veel moois gezien, prachtig!
    Hartelijke groeten,
    I&H.
  6. Thea en Jan:
    Geniet er van.
  7. Tiny:
    14 oktober 2018
    Feest van herkenning. Deze reis ook gemaakt ( gedeeltelijk) vanaf Jan Brand. Dat is al 30 jaar geleden, maar de bomen zijn nog steeds mooi. Hier ook trouwens en prachtig weer!
    Mooie foto's en nog wat gekocht op de markt? Denk om je koffergewicht bij de terugreis!
  8. Pieter en monique:
    14 oktober 2018
    Heb ons fotoboek van de usa er weer eens bijgeplakt en beleven weer opnieuw de natuurlijke pracht die jullie nu ook ervaren. Mooi en groots, geniet ervan
  9. Sigrid Boonstra:
    14 oktober 2018
    Wat een prachtig natuurgebied. Wat een schitterend weer hebben jullie om te reizen. Ik hoop dat je het goed kan volhouden, Corrie. Knuffel
  10. Henk en Klazien:
    14 oktober 2018
    In dat Yosemite park zijn wij toen niet geweest.
    Wij hebben in een ander park ook vele km lang verbrande bossen gezien.
    Je moet je niet voorstellen dat je zo iets meemaakt.
    Denk er maar niet over na ,maar geniet van al het moois wat jullie zien.
    Groeten Henk en Klazien
  11. RobCor:
    15 oktober 2018
    Es, we genieten hier zo| Sjors&Leon, klopt helemaal|Ineke, heel veel en mmmmm| Hans, idd erg mooi, en ik heb gelukkig werk mee| Iris&Herman, achteraf vergeet je dat je in de file stond| The&Jan,doen we| Tiny&Ed, gelukkig zijn d meeste bomen bespaard gebleven van brand, en idd gezien dat het bij jullie mooi weer is en nee (nog) niets gekocht| Monique&Pieter,voor jullie nog heel vers in het geheugen he, wij zijn blij dat jullie het hierdoor weer herbeleven| Sigrid&Rep, schitterend heen tot vandaag prachtig weer, al is het nu zwaar bewolkt| Klazien&Henk, altijd verschrikkelijk hoor die bosbranden en je moet er idd niet aan denken dat je zoiets zou meemaken en genieten dat doen we zeker.
    Allemaal weer hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties, hiervoor doe ik het (het verslag schrijven)