Mammoth Lakes-Pahrump

14 oktober 2018 - Pahrump, Nevada, Verenigde Staten

Lekker op tijd in de auto, 7,45 uur, toch maar naar Las Vegas denken we. Maar eerst door Death Valley. Die doet echt z'n naam eer aan wat een Valley vol dorheid. Maar toch op de een of andere manier pakte het mij, de temperatuur valtverg mee, zo rond de 25*, van 2700 meter gingen we dalen en nog meer dalen tot wel 80 meter onder de zeespiegel, eindelijk weer normaal ademen (ik) toch wat benauwder op hoogte. Het was vandaag weer een geweldig mooie gezellige reisdag en om 14.00 uur besloten we hier in Pahrump een hotelletje te nemen. Ik ben gelijk op bed gaan liggen om mijn lijf even at rust te gunnen. Daarna de koffers handiger ingepakt zodat we met 1 koffer het volgende hotel in kunnen. Daarna uit eten en nu onderuit onze dag beschrijven. Daarna wat breien en dan is ook deze dag weer omgevlogen.

1. Jan en Rie:
    15 oktober 2018
    Leuk te horen dat het goed gaat en eengoede temperatuur Kijk goed uit dat je niet te veel verliest
  2. RobCor:
    15 oktober 2018
    Rie&Jan, ik houd m'n hand op de knip😂😂
  3. Sjors & Léon:
    15 oktober 2018
    Prachtig met die lange, die eindeloos lange wegen. xx
  4. Es:
    15 oktober 2018
    Heerlijk om zo met jullie mee te reizen! Kijk er dagelijks naar uit! Wat een heerlijke stoel op jullie hotelkamer, kun je even goed bijkomen. Veel plezier in Vegas en WINNNNN 🙈
  5. Sigrid Boonstra:
    15 oktober 2018
    Wat een groot hoogteverschil, dat zijn wij NEDERlanders natuurlijk niet gewend...ik sluit me aan bij Esther,Corrie, in Las Vegas moet je wel WINNEEEEN.😆😉
  6. Thea en Jan:
    15 oktober 2018
    Jullie gaan. zeker winnen in Las Vegas, geluk is met de dommen.😆 Veel succes!!! Groetjes
  7. Karst en ineke:
    16 oktober 2018
    Stilte voor de storm............van de woestijn zo het bruisende Las Vegas in. “Geweldig”♦️♠️♣️♥️