Natchez-New Orleans

31 oktober 2018 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Een wat laat verslag, kwamen pas rond vijven aan en wilde even het sfeertje proeven😀

Een rustige reis gehad, ook rustig aan gedaan. Weer geweldig veel gezien, we gingen me5 stralend weer op pad, en na een uurtje leek het of er brand was, maar dat bleek mist te zijn, ongeveer 2 uur in de mist gereden toen het weer opknapte en wauwww wat warm hier. Veel suikerriet plantages gezien en enorme suikerverwerkingsfabrieken (goed scrabblewoord) Amerika is een heel zoet werelddeel😉.

Dus rond vijf uur hier in New Orleans dankzij Miep in 1 keer, anders hadden we het echt niet gevonden. Een straat achter de Bourbonstreet beroemd met Halloween waar we gisteravond een voorproefje van hebben gehad. Eten met overal live muziek, maar 1 tentje die muziek had die wij leuk vonden, een steelband, en niet zo hard, konden we ook nog met elkaar praten💑.

Verder liep een overgroot deel 🧟‍♂️🧟‍♀️. Bands op straat, dansen op straat, een heel relaxte sfeer. Maar dit is wel een aanslag op m'n lijf dus om 9 uur lag ik op bed.

Morgen geen verslag ik probeer dat overmorgen weer te doen. Wij zijn 3 nachten in New Orleans en om nou steeds te zeggen dat we lekker gegeten en gedronken hebben????

1. Pieter en monique:
    31 oktober 2018
    Hahaha ja dat eten weten we nu wel. We blijven de verhalen met plezier volgen.
  2. Sigrid Boonstra:
    31 oktober 2018
    Veel plezier met het Halloween geburen. Laat je niet zo bang maken. Ik verheug me op je foto's daarvan.
  3. RobCor:
    31 oktober 2018
    Monique&Pieter, eten doen we wel 😂 maar saampjes🤪| Sigrid&Rep, het moet wel een heel sterke jongen/meisje zijn die ons bang maakt👍